فرمانده انتظامی استان از دستگيري اعضاي باند ۴نفره اراذل و اوباشی که با نزاع و درگیری در یکی از خیابان های اراک و خسارت به شهروندان، باعث سلب آسايش و وحشت آنان شده بودند، در یک عمليات پلیسی خبرداد. 
کد خبر: ۱۰۲۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 29 January 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی، سردار " حسن مفخمی شهرستانی " افزود: در ساعات پاياني چند شب گذشته گزارشي از ايجاد رعب و وحشت از سوي چند جوان در یکی از مناطق مسکونی شهرستان اراک ‌به مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله چند تيم مجرب و عملياتي، متشکل از مأموران انتظامی پلیس شهرستان اراک و پليس اطلاعات و امنیت عمومی استان براي بررسي موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.
این مقام عالی انتظامی یادآور شد: با حضور تيم گشت انتظامي در محل مشخص شد که ۴ نفر از اراذل و اوباش جوان قمه به دست با حالت غیر طبیعی و عربده کشي، اقدام به ایجاد رعب و وحشت و تخریب یک مغازه سوپر مارکت و شکستن شیشه های یک دستگاه خودروی سواری و مجروح نمودن يكي از شهروندان کرده و متواري شده اند كه بلافاصله اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.
سردار مفخمی شهرستانی اظهارداشت: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتي لازم بر روي این پرونده و كنترل نامحسوس این افراد، سرانجام مخفیگاه آنان را که در نقاط مختلف شهرستان اراک پنهان شده بودند، شناسايي و پس از هماهنگي با دستگاه قضائی، در یک عمليات ضربتی تمامی آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف چهار قبضه سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه این افراد افزود: در این عملیات یک دستگاه خودروی سواری نیز از اراذل و اوباش توقيف و به پاركينگ انتقال داده شد.
سردار مفخمی شهرستانی با تأکید بر اینکه در جامعه اسلامی، قانون حکمفرما بوده و پليس هرگز تماشاچی اقدامات هنجار شكنانه اراذل و اوباش نخواهد بود اضافه کرد: تمامی متهمان دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده، براي برخورد قانوني لازم به دستگاه قضائی معرفی شدند.
این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی با اشاره به خرسندی مردم شهید پرور شهرستان اراک و قدردانی آنها از عملکرد مقتدرانه پلیس در دستگیری این اراذل و اوباش از شهروندان خواست تا در صورت شناسایی اراذل و اوباش و اطلاع از فعالیت های مجرمانه آنان، موضوع را در کوتاهترین زمان ممکن به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار